بایرن مونیخ با دو باخت Ù¾ÛŒ در Ù¾ÛŒ سوم بوندس لیگا شد

بایرن مونیخ با دو باخت پی در پی سوم بوندس لیگا شد




 

 


بایرن مونیخ با دو باخت پی در پی سوم بوندس لیگا شد


تاریخ : دوشنبه ،
7 آذر 1390

در آخرين ديدار اين هفته بوندس ليگا، بايرن مونيخ با نتيجه 3-2 مغلوب ميزبانش، ماينس شد تا به رتبه سوم جدول سقوط کند.


ماینس که در خانه بازی می کرد، نمایش بهتری در دقایق ابتدایی داشت و در همان دقیقه 5 یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادند. سامی آلوگای که در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد، می توانست دروازه نویر را باز کند اما توپ را به بیرون زد.

ماینس در ضد حملات خطرناک نشان می داد و توماس توشل در این بین بیشترین نقش را داشت. تلاش بازیکنان ماینس در دقیقه 10 سرانجام نتیجه داد و آنها روی اشتباه لوئیس گاستاوو توسط آندرس ایوان شیتز به گل رسیدند.

بازی بد بازیکنان بایرن بعد از گل هم ادامه داشت و اویان شیتز می توانست دقایقی بعد برتری تیمش را دو برابر کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

با سپری شدن زمان بازی، بایرنی ها رفته رفته بازی بهتری ارائه دادند و می توانستند در دقیقه 37 به گل برسند اما ضربه آزاد بداشتوبر به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید اما بایرنی ها در آغاز نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند. دانیل فن بوبتن، مدافع پیش تاخته بایرن روی ارسال تونی کروس با ضربه سر نتیجه را به تساوی کشاند.

اما این نتیجه چندان دوام نداشت و بار دیگر ماینس پیش افتاد. این بار هم توشل در متن گل تیمش بود. او یک موقعیت خوب را برای کالیگیوری ایجاد کرد و این بازیکن نیز با ضربه ای دیدنی دروازه نویر را گشود. دروازه بان ملی پوش بایرن تنها نظاره گر باز شدن دروازه اش بود.

در حالی که بایرنی ها به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، بوگارت با یک ضربه سر روی ارسال ایوان شیتز، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

فن بوتن در دقیقه 79 بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا بایرنی ها در 10 دقیقه پایانی تلاش زیادی برای فرار از شکست انجام دهند اما بازی با همان نتیجه 3-2 به پایان رسید و بایرن به رتبه سوم سقوط کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل